lördag, juli 4

maaah



jag vet att det var länge sen jag skrev nått. förlåt filippa!
men faktiskt har jag inte haft tid och lust, 1 vecka innan sommarlovet fick vi veta att pappa hade cancer, han opererades akut i levern och dom tog bort 4x4cm på den, sen efter 2 veckor fick vi veta att de inte hade spridits sig som tur var! men han hade fortfarande ont och åkte in och ut med ambulans och hela köret, och nu ligger han inne igen pga blodförgiftning i levern. och idag skulle egentligen min farbror och kusiner komma över från norge men jag vet inte riktigt hur de blev med de nu.. aja han ligger ju å rätt ställe och jag ska dit idag! ;)

annars i vecka har jag varit på bettnäs och i jonas stuga! MYS
i onsdags när vi var där kom lollo och emely också! vi kände att de började regna lite grann men 2 sekunder senare öppnades himelen och se spö regnade :P hahahaha ojoj! men på tordagen kom lollo tillbaka och då var de VARMT och vi stektes kan jag lova! ;)

och nu börjar kessebebisarna vara busiga :/ men dom är duktiga och går på kattlådan!! vi ställde fram den igår! snacka om smarta kissemissar! och juste! nu kan nedräkningen börja! 16 dagar kvar till norge! <3 storasyster, här kommer jag. haha herregud, den historian har jag inte heller berättat här. får bli nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar