tisdag, juli 7

With or without you

har varit hos pappa och annlill i sen i söndags nu och de har varit jätte kul.. dock var ju inte pappa hemma men mina kusiner och min farbror från norge kom :)
mina kusiner har jag nästan aldrig träffat, Remi och Trude har jag träffat 2 gånger tidigare, Julie har jag bara träffat 1 gång och Therese hade jag aldrig tidigare träffat. Therese är dock inte min morbrors dotter men hon blir ju som en halvkusin eller nått liknande.
och igår kom även Andre och Tyra ut dit och hälsade på. Han hade ju inte träffat min farbror på 10 år eller så!! så de va trevligt. sen fick vi besök av en av ekorrorarna som är så tama! vi matade den med kakor och den kom och klättrade på Andre!! han fick lite panik men sen när han stannade på axeln ville han ta med den hem! haha han fick iaf en ny kompis!

idag var vi förbi till pappa och de märktes att han uppskattade besök! speciellt av Stein.. han märker att de faktiskt är dågra som bryr sig om han och så.. :)
aja, lägger nog ut bilder sen när jag får låna annlills och pappas kamera där bilderna från helgen är tagna :)

1 kommentar: