måndag, maj 25

wind of change

jahapp då har man spenderat några dagar i landet på andra sidan havet! det var sjukt skönt att komma bort faktiskt! saknade inte sverige ett dugg! jonas mormor gör så god mat haha! men de blev lite mkt mat.. frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsfika. och ibland "mitt i natten mat". :) jag och minna var även i "stan" och shoppade lite! också var vi i deras kusiners finfina stuga! och juste! var på bio! såg änglar och demoner, lite frustrerande att de var textat på finska på den översta raden och svenska där under :P men den var iaf jätte bra!
sen satt man i en bil i ca 10 timmar på hemvägen. gick på ikea i haparanda! haha :)
och när jag kom hem fick jag veta att pappa ska opereras på onsdag.. och jag hoppas verkligen att allt blir bra.. skulle inte klara de annars. även om de inte är så ofta vi träffas så är han bäst dom gångerna.
jag älskar dig pappsen!

ska lägga in bilder imorgon när jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar