söndag, april 12

let me sign

jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig.

jadu filippa! du borde vara nöjd nu! nu har jag bloggat mkt ju!
ikväll har jag pernilla elin och andreas sett wall-e! SÅ SÖT HAN ÄR. alla borde se den filmen ! hahaha charmig är han!
imorgon beger jag mig till min mormor som sagt.. upp om 7 och en halv timme,. och jag är inte trött! och dessuton ligger det ett usb minne framför mig med den nya fast and furious filmen.... ohmy.. men jag har lovat mig själv att inte se den.. jag har lovat mig själv att se den på bio! jonas ville också se den.. och louise med.. skärp dig linn.

nu ska jag kolla igenom lite bilder och sen försöka sova.. spela lite på mobilspelet kanske! JAG HAR SLAGIT MOBILENS REKORD! im the best!! jag vet en tjej som börjar på samma bokstav som mig som är liiite avundsjuk på mig! PUSS PÅ DIG.
seeee yah!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar