söndag, april 12


idag är det en riktig söndag! lång och man han inte mkt att göra!
Louise kom hit igår kväll och vi dregglade lite för mkt när vi kollade på bilder på robert pattinson! vad ska man annars göra?.. herrgud. efter att sparat ett antal bilder och sidor och nördat oss lagomt mkt gick vi ut på en promenad! upp mot umedalen begav vi oss, ner mot backenskyrka och sen upp mot umedalen igen, vi vandrade omkring i typ 2 timmar! i rask takt också! HURTIGT. ^^ sen när vi kom hem chillade vi mest. sen som dom andra mornarna på lovet vaknade jag av tossen! han hittade inte bimbo... sen somnade jag om flera gånger och vaknade sen åter igen av honom. sen gick jag och lollo och fikade sen la vi oss och såg superstar! ahaha
snart kommer pernilla också! mitt egna äckel! <3

imorgon far jag till mormor med 9 bussen från stan. och resten av lovet blir ett kaos, får se hur allt löser sig. men på torsdag är jag upptagen! pernilla fyller år och jonas kommer hem! aja.,. taggar nästan inte ens den här veckan längre! de är min slutsats. vill gräva ner mig!

och lollo du kommer få vara brudtärna på mitt och roberts bröllop! för jag kommer gifta mig men honom för dig ;)


1 kommentar:

  1. Love you linn !

    hahaha dröm det du, men vi alla vet att jag kommer vara först! <3

    SvaraRadera