måndag, april 13

hjuken!

jao då är man i hjuken och hälsar på! jag och joakim har fixat nya gardiner med döskalar idag i hans rum! massa massa döskallar där inne nu och han är NÖJD!
vi hade en påskmiddag idag! och jag är mätt kan jag lova! :) har varit ute på gården och sett nya kaninungarna! super söta var dom! så dunbollar! och sen häälsade jag såklart på juppe och pegasus! finaste hästarna! <3 och vi fick lov att duscha mio också! hon hade rullat sig i all gegga! fräsch hund.. haha oj så många djur man vill ta upp! haha de är ju hönor, ankor, hästar, kaniner, katter, hundar och en get på den här gården! geten är ju sötast.. hon heter ida och lyssnar på sitt namn! hon svarar med ett bäääh när man ropar på henne! och hon liksom ankorna och hönorna går löst på gården utan att gå utanför tomten! :)
nu har jag och helen suttit och skrattat år joakim, han har suttit vid datorn med hörlurar och sjungit hahahaha : nananadada sky..naana.. you are..nadadaa.

imorgon ska jag vara mästerfotografen och ta kort på alla djur! haha fast inte på tuppen, han tycker inte om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar