måndag, april 20

closer

jahapp.. expert kan ta sig! dom fixar ju inte ens att förstora en bild! cpn..
vi går till gallerix och tar paketpriset istället helt enkelt! och dom lovade att göra våran bild innan fredag bara för att de tyckte synd om oss för att expert krånglat till det för oss!

annars har jag just kommit hem från iksu. var där med jonas! nu kommer jag vara dryg igen och klaga på träningsvärk. stackars min omgivning! aja, träningsvärk eller dödande smärta som det kommer vara för mig imorgon är bra! då vet man att det tog! :D

och på fredag kanske jag ska vara barnvakt åt min tyrelini,lillgrisen,tyratyrann.. kärt barn har många namn! haha får se om jag får med mig nån dit! (nån frivillig?) och på lördag fyller mamma år! gamtanten! hennes fotöljer har just kommit också! blev faktiskt ganska bra! :)

OCH juste! grillkväll hos mig på valborg! mamma gick med på de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar