söndag, april 26

cold desert

i fredags var jag barnvakt till tyra! det gick bara bra! hon är så duktig!! hon är 13 månader och går på pottan! men de bästa är att hon svarar "mMmm" när man frågar om faster är bäst! :] hon är verkligen finast!

och igår fyllde mamma år! och som tur var fick vi tavlan i tid och allt ordnade sig! mamma blev jätte glad! tyra med för hon fick snörerna och papperet efter inslagningen ahha :) nu händer iaf jag niclas och andre ovanför tvn i tvrummet! efter att ha ätit tårta och kom mammas kompis my och hon åt med oss senare på dagen med! töje hade lagat nån gryta med rökt renkött och potatis MUMS! och sen kom mamma andra av mammas kompisar och då såg vi alla på mamma mia och sen satt dom och pratade och då kom jonas! tack och lov. äntligen fick jag nån att prata med haha :)
sen for vi till han och såg rocky 1 ! eller halva.. jag höll på att somna hela tiden haha men vi såg klart den idag! den va faktiskt bra! och sen har vi spelat lite beach! eller.. bollat, går inte riktigt att spela haha. kasta sig på asfalten.. (skönt)
och vi var iväg så jonas fick övningsköra! duktig grabb jag har <3

nu sitter jag i tvrummet för här är det svalt! har varit ute n'stan hela dagen och döttt av värmen! haha SOMMARRRRR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar