torsdag, april 16

stray dog

idag har man haft ont i huvudet, förlorat i 500 mot mamma och niclas, bakat en kladdkaka, hämtat honey på flygplatsen och firat pernilla! och fått en rolig nyhet!!!!!

när jag och jonas pappa var på flygplatsen och väntade var det 2 små pojkar som träffades, dom kanske var 3 år.. dom var så glada att se varandra så dom stod bara och skrattade! sötnosar!
sen såg vi en av grabbarna komma... och han va brun kan jag lova! sen kom jonas och han va svart. inte kul. men det var kul att se han! som jag saknar den grisen!
sen for jag till pernilla! och där väntade det fika på mig! MUMS! men jag va på nått konstigt sätt redan mätt! haha de sög, jag ville ju fika mig fet! efter att pernilla och pappsen hade visat deras dans skills och blivit fotograferade och filmade ett antal gånger så hade jag, jossan, alexandra, hägge och jon en "kan du göra så här" tävling. och jag vann! jag är bara för bra för mänskligheten ibland.
efter det for jag till jonas!! min mysgrabb! vi limmade ihop hans "skål" som han köpte i spanien.. de var en jamaicaman som höll i en skål och hade en cigg i munnen... men det jonas inte fattat var att det inte var en skål. i skålen var ett canabislöv.. de säger nästan allt. de va som en askkopp för det olagliga sortens cigaretter om jag säger så! hahaha menemn, jamaicaman hade tappat huvudet så vi limmade tillbaka de! :) den va as cool iaf! ska lägga in nån bild en vacker dag! haha
imorgon ska vi på iksu och spela lite beach! taggaaar! och gymma också! och juste, jonas har iaf tagit reda på vars hans ka spela sm i sommar! (grattis till grabben med koll) de blir typ i falkenberg eller va fan de heter! aja jag taggar iaf mer än han!

hare gött hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar