fredag, juli 17

Norge!


har pratat med massa resegubbar idag och de blir nog norge på torsdag eller fredag! kan inte beskriva hur skönt de ska bli att komma bort ett tag.
den här sommaren har inte varit som jag hoppats på.. alldeles för jobbig psykiskt. men nu börjar de bli bättre och jag kan se fram emot norge och stockholm med brudarna!
känns inte som jag träffat nån av dom i sommar och förlåt för de..

nu är jonas i uppsala eftersom att han ska spela imorgon och då ska jag hålla tummarna kan jag lova! sen kommer han hem på söndag tror jag och då ska jag med till hans stuga och vara där nån dag tills jag far till maylinn. sen far han till falkenberg innan jag kommit hem och är borta typ 1, 5 veckor.. kommer kännas som en evighet!

och imprgon ska jag se finalerna på stan, fick ju inte se nått idag eftersom att jagoch jenny hadr kafeet idag! JÄTTE MKT FOLK = MKT PENGAR <3
och imrogon beger jag mig nog till mormor, ska ju se mamma mia och fara på diggiloo eller va de heter med henne ;P hahahah
adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar