söndag, maj 17

Hörnesand/partyyy








okej! TOPPEN dag! så sjukt kul vi hade!
men jag ska börja med gårdagen som var minst lika toppen ;) var på fest hos molly och alla skulle klä ut sig till ett årtal :) jag var 50 talet! och snyggast på festen var nog norea som en äkta 70 tals dam och filippa som en hippiiie! ;) roligaste festen på länge! ska lägga ut bilder när nån skickat bilder till mig! :)
kom hem vid 1, vaknade 10 i 5 "yeey" mådde sisådär. åkte bil till duo och sen hämtade vi upp resten av grabbarna men minibussen. när vi kommit till hörnesand uppstådde de lite kaos. duo som körde frågade vars han skulle och alla vi andra 7 sa olika saker! mitt i allt känner vi ett gupp och duo skrattar : " hahaaha oj! de där va visst en rondell!" 5 min senare - " de här är nog en cykelväg". så vi körde igenom denna rondell 2 gånger till tills vi hittade och turen var ju att ingen polis sett oss snurra omkring :P haha
aja, jonas och duo spelade as bra! kom 2a i sin grupp och kom sedan till kvartsfinal. men duo fick kramper i benet och matchen slutade i förlust med de var en bra match och motståndarna var jätte snälla! när duo låg i sanden hjälpte en av dom att massera hans ben och då kom ett annat citat från dommaren - " är inte de här en kärleksfull sport så säg! hade det här varit fotboll hade ni bara skrattat och kanske sparkat lite på han! "




aja toppen dag som sagt! och deras nya shorts var verkligen "super" läckra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar