tisdag, april 7

life is a highway

en dag kvar och sen lov! de kan jag faktiskt stå ut med. imorgon blir det att sova! katterna skriker och vill ut och in hela tiden, jag brukar strunta i och släppa ut dom dom så mamma får göra det men idag började hon tidigt! bitch.
engelska skrivandet för mig och lollo på msn går ju as bra! guldstjärnor till oss!

och idag får jag veta om annelies kompis kunde ta syskonbilden på mig, niclas och andre! hoppas.. då blir det betydligt billigare! sandro skulle fan ha 600 för bara fotograferingen och typ 2-3000 för själva bilden! wtf! ofta man får råna folk på de sättet bara för att ta en bild!? idioter! då kan jag lika gärna ta den själv!
sen är det bara en fin ram som saknas, men de hinner jag köpa! mamma fyller ju år den 25e så vi har lite tid kvar haha !

jaha. nu ska katten in igen -.- måste släppa in henne innan hon väcker hela världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar